بخش شبکه های اجتماعی و پیام رسانهای داخلی

 

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی رسانه های دیجیتال با هدف ارایه آخرین دستاوردها، توانایی ها و آشنایی هرچه بیشتر کاربران با حوزه رسانه های دیجیتال و فضای مجازی به ویژه پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی برگزار می گردد که در این راستا بخش شبکه های اجتماعی و پیام رسانهای داخلی با هدف آشنایی مردم با فرصت ها، آسیب ها و چالش های این حوزه ایجاد گردیده است.

 امروزه شبکه های اجتماعی به عنوان یک رسانه کابر محور در جامعه با محبوبیت و توانایی بالایی روز به روز از نفوذ بیشتری برخوردار میشود. این مساله باعث توجه ویژه به بخش شبکه های اجتماعی  و همچنین جذابیت بالا برای بازدید از آن گردیده است.

 

قسمت های مختلف بخش شبکه های اجتماعی و پیام رسانهای داخلی :

مشارکت پیام رسان های بومی

شبکه های اجتماعی عمومی و تخصصی

کانال ها و صفحات پربازدید

تولید کنندگان محتوای فاخر در این حوزه (کانال ها و صفحات با دنبال کنندگان بالا)

دعوت مدیران موفق و فعال در این حوزه

نشست های تخصصی

در بخش جنبی نمایشگاه کارگاه ها و نشست های تخصصی با هدف آشنایی بیشتر با فعالان این حوزه و همچنین آموزش راه های جذب مخاطب و راه اندازی کسب و کار در بستر پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی برپا می گردد.


ثبت نام

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد.