بخش محتوای دیجیتال

 

ارائه‌‌ی یک زیست بوم محتوا توسط حاکمیت برای مخاطب ارزش افزوده فوق‌العاده‌ای به ارمغان می‌آورد. در حقیقت ایجاد فضایی که او بتواند به اطلاعات ارزشمندی دست پیدا کند که نیازمند آن‌هاست؛ به‌طوری‌که بدون احتیاج به بررسی سایر منابع به هر آنچه در پی آن است، دسترسی داشته باشد؛ بسیار مهم، جذاب و مفید است. گرچه تولید محتوا کاری زمان‌بر و در بعضی موارد سخت است، اما کافی است در مورد موضوعات جدید و تازه جستجو کرده و به تولید محتوای جدید و مرتبط با حوزه‌‌ی کاری پرداخت یا موضوعات را از مناظر مختلف نگریست و با دید تازه‌ای به تولید محتوا پرداخت و به‌این‌ترتیب همواره محتوای دست اول، بروز و تازه تولید کرد. این

همان انتظاری است که مخاطب همیشه از تولیدکنندگان محتوا و انتشاردهندگان آن دارد.

تولید کننده محتوا نیز باید بتواند از زیست بوم ارتزاق کند و از منابع مالی و زیرساختی که زیست بوم در اختیار او قرار می دهد بتواند به صورت مستمر محتوایش را ارائه و ارتقا دهد.

اقتصاد فرهنگ و هنر مبتنی بر تولید محتوای دیجیتال مهمترین هدف از لزوم تقویت و توسعه زیست بوم محتوا است.

در راستای رونق صنعت تولید محتوا در ایران و افزایش سهم در این صنعت در تولید ناخالص داخلی گام برداشت.

در محتوای دیجیتال نمایشگاه تولید کنندگان محتوا، ناشران دیجیتال و صاحبان زیر ساخت و سرمایه گذاران که به عنوان بازیگران اصلی زیست بوم محتوا ایفای نقش می نمایند و در نمایشگاه حضور خواهند داشت.

جایگاه این بخش به دلیل ایجاد ارتباط بین کسب و کارهای دیجیتال حائز اهمیت است.


ثبت نام

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد.