تجارت
 

بخش بین الملل

 

بخش بین الملل دوازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال با هدف فراهم آوردن زمینه حضور حداکثری فعالان فضای مجازی فعال شد.

با هدف استفاده از ظرفیت های سازمانهای مرتبط درخارج از کشور با تشکیل کارگروه بین الملل سازمانهای فعال در این حوزه از جمله دفتر توسعه کسب و کار و بین الملل معاونت علمی ریاست جمهوری، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، وزارت امور خارجه، بانک توسعه صادرات  و با حضور نمایندگان ناشران دیجیتال جلسات  تخصصی جهت برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه  برقرار شده است.

اهداف

هماهنگی با سازمانهای فعال در عرصه بین الملل با هدف استفاده از ظرفیت های آنها درخارج از کشور

فراهم آوردن زمینه حضور حداکثری فعالان فضای مجازی

اداره گردهمایی‌های علمی بین‌المللی

این بخش با توجه به شرایط حساس اقتصادی و بازار داخلی و استفاده از فرصت های صادرات به بازار کشورهای دیگر ، ایجاد رونق ارزی می تواند کمک موثری به اقتصاد فضای مجازی نماید. لذا این بخش با پیگیری های ویژه مرکز رسانه های دیجیتال درصدد ایجاد اتحادیه انجمن های ناشران عضو اکو می باشد.

 تشکیل اتحادیه ناشران دیجیتال عضو کشورهای اکو  اولین بار با همکاری ویژه موسسه فرهنگی اکو در تهران و مرکز رسانه های دیجیتال در حال پیگیری است.


ثبت نام

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد.