دوازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال

 

 

نمایشگاه رسانه های دیجیتال به عنوان بزرگترین نمایشگاه ج.ا.ایران در حوزه محتوای فضای مجازی است که با حمایت مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نهاد حاکمیتی، با رسالت حمایت و هدایت جریان تولید و نشر محتوای فضای مجازی و مشارکت بخش خصوصی هر ساله با حضور برترین تولید کنندگان و ناشران محتوا و ارائه دهندگان خدمات محتوایی حوزه رسانه های دیجیتال در تهران برگزار می گردد.

شرکت ها و موسسات فعال در زمینه های تولید نرم افزار، صاحبان کسب و کار های اینترنتی، سایت های اینترنتی محتوایی، اپلیکیشن های تلفن همراه، هنرهای دیجیتال، ابزار های تولید و نشر محتوا در فضای مجازی، فناوری های تولید و نشر محتوا، ارائه دهندگان خدمات اینترنتی محتوایی، رسانه های تعاملی، اپ استورها، ارائه دهندگان خدمات محتوایی تلویزیون های هوشمند و تعاملی، هنر های دیجیتال، بازی و سرگرمی های رایانه ای، رسانه های اجتماعی، پیام رسان ها از مهمترین شرکت کنندگان در نمایشگاه هستند که همگی با مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال ارتباط ستادی دارند.

ارتقای اقتصاد محتوا بالاخص اقتصاد فرهنگ و هنر با استفاده از بستر های فناوری اطلاعات هدف اصلی این نمایشگاه است.

رونق بخشی ارتباط تجاری کسب و کار ها با یکدیگر و هم افزایی فعالان رسانه های دیجیتال و ارتباط موثر تولید کنندگان محتوا با از ویژگی های متمایز نمایشگاه رسانه های دیجیتال است.

تسهیل گران، سرمایه گزاران، صاحبان محتوا و بستر های خدماتی حوزه رسانه های دیجیتال می توانند از امکان حضور در نمایشگاه برای پیشبرد اهداف تجاری خود استفاده نمایند.

حضور بیش از 50 هزار مخاطب در ایام نمایشگاه زمینه مناسبی برای ارتباط با مخاطبان و استفاده کنندگان نهایی محتوا و خدمات است که ظرفیت بالقوه ای را در اختیار شرکت ها و موسسات قرار می دهد.

نمایشگاه رسانه های دیجیتال تاکنون 7 دوره در مصلای تهران، 3 دوره در محل نمایشگاه بین المللی تهران و یک دوره در محل نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب برگزار شده است.

برگزاری موفق یازده دوره این نمایشگاه موید جایگاه والای نمایشگاه رسانه های دیجیتال بعنوان بزرگترین رویداد محتوای دیجیتال در بین فعالان و صاحبان کسب و کارهای دیجیتال است.

بخش رسانه های اجتماعی و بخش کسب و کار های نوپا به ترتیب با 40 و 120 غرفه از تازه های آخرین دوره نمایشگاه (نمایشگاه یازدهم) بودند و امسال هم در نمایشگاه دوازدهم حضور پر رنگی خواهند داشت.

عقد بیش از 80 قرارداد تجاری موفق از دستاوردهای نمایشگاه یازدهم بود.

دوازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از تاریخ 10 تا 15 آبان 1397 در محل شبستان مصلی امام خمینی(ره) تهران برگزار با شعار "تولید محتوای دیجیتال پیشران توسعه اقتصاد دیجیتال" خواهد شد. و پیش بینی می شود بالغ بر 400 شرکت و موسسه در این نمایشگاه حاضر شوند.

بخش های اصلی نمایشگاه دوازدهم شامل پایگاه های اینترنتی، محتوای دیجیتال، دانش و فناوری دیجیتال، اپلیکیشن های تلفن همراه ، بازی و هنرهای دیجیتال، کودک و فضای مجازی، کسب و کارهای نوپا، شبکه های اجتماعی است

و انتظار می رود حداقل روزانه 50 هزار نفر از نمایشگاه بازدید نمایند.

تقویت بخش بین الملل نمایشگاه با ارتباط موثر با کشورهای عضو اکو از برنامه های اصلی نمایشگاه است.

انجام تبلیغات و اطلاع رسانی نمایشگاه امسال با همکاری سازمان صدا و سیما و سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در دست اقدام است. استفاده از ظرفیت های تبلیغاتی 1400 موسسه و مجموعه فعال و متعامل با مرکز رسانه های دیجیتال مزیت نسبی بالقوه ای در راستای اطلاع رسانی این رویداد بزرگ است.

حضور رسانه ها و خبرگزاری های برخط در جوار نمایشگاه امسال بعد اطلاع رسانی و خبری نمایشگاه خواهد افزود.

نمایشگاه امسال در مساحتی بالغ بر 33000 متر مربع غیر مفید برگزار خواهد خواهد شد.

 

کلیه حقوق این وب‌سایت متعلق به مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می‌باشد.